سرگرمی

فیلم های نتفلیکس با مضمون جادو

اگر به دنبال فیلم های جادویی در نتفلیکس هستید، دیگر دنبال این نباشید. این پست همه چیز در مورد بهترین فیلم هایی است که شما را در عرض چند دقیقه معلق کرده و چیزها را نصف می کند.

1. آخرین شکارچی جادوگر (2015)

دنیای مدرن رازهای زیادی دارد که شگفت انگیزترین آن ها این است که جادوگران هنوز در میان ما زندگی می کنند.
قبل از مرگش، او جنگجوی شجاع را با جاودانگی خود نفرین کرد و او را از همسر و دختر محبوبش در زندگی پس از مرگ جدا کرد.
رستاخیز او اکنون بقای نوع بشر را تهدید می کند چرا که کاولدر، تنها بازمانده از نوع خود، با خشم انتقام جویانه او مواجه می شود.

2. Along With the Gods: The Two Worlds (2017)

پس از مرگ غیرمنتظره اش، آتش نشان جا هونگ توسط سه نگهبان زندگی پس از مرگ به زندگی پس از مرگ آورده می شود.

تنها زمانی که او در 49 روز هفت آزمون را پشت سر بگذارد و ثابت کند که از زندگی انسانی بی گناه بوده است، می تواند دوباره متولد شود و سه نگهبان او در زندگی پس از مرگ در کنار او هستند تا در این روند از او دفاع کنند.

از بازیگران آن می توان به ها جونگ وو، ته هیونگ چا و جو جی هون اشاره کرد.

3. Kingsglaive: Final Fantasy XV

پادشاهی جادویی لوسیس زادگاه کریستال مقدس است، اما قلمرو وحشتناک Niflheim هیچ کاری نمی کند تا آن را متعلق به خود کند. همانطور که بیشتر به یاد دارند، جنگ بین این دو ادامه یافت.

پادشاه رجیس لوسیوس یک ارتش نخبه به نام Kingsglave را رهبری می کند. با استفاده از جادوی سلطنتی، نیکس اولریک و متحدانش با بی خوابی کرونشتات روبرو می شوند و برای زنده ماندن از یورش بی امان ارتش امپراتوری نیفلهایم مبارزه می کنند.

شاه رجیس تنها با پذیرش درخواست برای رها کردن تمام سرزمین های خارج از کرونشتات و ازدواج با شاهزاده نوکتیس در مقابل قدرت نظامی عظیم امپراتور، شاهزاده خانم لونافرای تنبرا، توانست پادشاهی خود را نجات دهد. زندانی نیفلهایم

با تشدید جنگ اراده، فریب نیفلهایم Insomnia را به یک میدان نبرد تماشایی تبدیل کرد و نیکس را به نبرد برای بقای پادشاهی کشاند.

4. اکنون مرا می بینی (2013)

این ششمین فیلم ما در فهرست فیلم های جادویی ما در نتفلیکس است. این شامل ترکیبی عالی از جهت گیری اشتباه، استعداد و حتی نماهای نزدیک است که شما را در لبه صندلی خود قرار می دهد.

جادوگر کاریزماتیک اطلس (جسی آیزنبرگ) تیمی از توهم گرایان با استعداد به نام چهار اسب سوار را رهبری می کند.

اطلس و همراهانش با نمایش های جادویی باورنکردنی مخاطب را مسحور می کنند که حساب های بانکی را از مفسدان خالی می کند و پول را به دست مخاطب می سپارد.

یک مامور فدرال (مارک روفالو) و یک کارآگاه اینترپل (ملانی لورن) می‌خواهند شوالیه‌ها را قبل از شوخی بعدی‌شان بررسی کنند و برای کمک به تادئوس (مورگان فریمن)، یک دروغ‌شناس معروف مراجعه کنند.

5. وارکرافت (2016)

اورک شمن گولادان که به دنبال فرار از دنیای در حال مرگ خود است، از جادوی تاریک استفاده می کند تا دریچه ای به قلمرو انسانی آزروث باز کند.
گلندان با پشتیبانی مبارز سرسخت سربازان خود، طوایف اورک را به یک ارتش فاتح به نام هورد سازماندهی می کند.
انسان ها نیز برای مقابله به آن ها دست به مبارزه می زنند و تلاش می کنند از قلمروی خود محافظت کنند.
با برخورد این دو نژاد، رهبران هر طرف شروع به سوال کردن می کنند که آیا جنگ تنها پاسخ است یا خیر.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا