متفرقه

فیلم های جدید نتفلیکس که سرگرمتان می کنند

در اینجا فیلم هایی را در ژانرهای مختلف شامل مجموعه‌های اکشن، سریال‌های درام، سریال‌های کمدی و موارد دیگر معرفی خواهیم کرد. ما سریال هایی را پوشش می دهیم که عمدتاً به زبان انگلیسی صحبت می شوند. این بدان معنا نیست که تعداد زیادی فیلم خارجی عالی در نتفلیکس وجود ندارد. بهترین سریال های تاریخی و فوق العاده جذاب را ببینید.

بر فراز ماه (2020)

فی فی (کتی آنگ)، در غم از دست دادن مادرش، به افسانه ای در مورد الهه ماه به نام چانگ می چسبد. با ناراحتی پدر و خانواده جدیدش، این دختر قصد دارد ثابت کند که الهه واقعاً وجود دارد. برای انجام این کار، او کار روی موشکی را آغاز می کند که او را به ماه می برد تا وجود چانگ را ثابت کند. پر از انیمیشن دلربا و مسحورکننده، نامزد اسکار بر فراز ماه اغلب شبیه حماسه استاندارد دیزنی شما به نظر می رسد و احساس می کند، اما ساختار آشنا و موسیقی خیره کننده برای نگه داشتن همه به صفحه کافی است. از تماشا کردن بهترین سریالهای هندی سیر نخواهید شد.

نوشته های مشابه

مسابقه آهنگ یوروویژن: داستان حماسه آتش (2020)

ویل فرل و ریچل مک آدامز در این کمدی 2020 نقش یک جفت نوازنده ایسلندی را بازی می کنند که آرزوی ستاره شدن دارند. لارس اریکسونگ (فرل) و سیگریت اریکسوتیر (مک آدامز) که به طور گسترده مورد تمسخر قرار می گیرند، اما در آرزوهای موسیقی پاپ خود پافشاری می کنند، زمانی که مجموعه ای غیرمنتظره از رویدادها به آنها این شانس را می دهد که کشورشان را در مسابقه معروف یوروویژن نمایندگی کنند، در کانون توجه قرار می گیرند. آنها باید خود را در انجام وظیفه ثابت کنند. یک داستان ضعیف موزیکال که شامل تعدادی از برندگان واقعی یوروویژن در نقش‌های کوتاه است، داستان حماسه آتش سرگرم‌کننده احمقانه‌ای است که قلب را گرم می‌کند و تقریباً مطمئن است که لبخند را بر لبان شما خواهد آورد.

ParaNorman (2012)

پسر جوانی که می تواند با ارواح ارتباط برقرار کند، در این فیلم پویانمایی استاپ موشن که نامزد دریافت جایزه اسکار شده بود، در کانون نفرینی 300 ساله قرار می گیرد. Kodi Smit-McPhee گروه بازیگران صداپیشگی در ParaNorman را رهبری می کند، که به دلیل اینکه اولین فیلم تمام طول و استاپ موشن است که از چهره های پرینت سه بعدی برای انیمیشن شخصیت هایش استفاده می کند، قابل توجه است. این فیلم همچنین یک فیلم خنده دار – و گاهی کمی ترسناک – است که کودکان و بزرگسالان به طور یکسان از آن لذت خواهند برد، زیرا داستان دلگرمش در مورد استقبال از تفاوت هایی که هر یک از ما را منحصر به فرد می کند و یادگیری گوش دادن به دیگران در زمانی که مهم است، لذت خواهند برد.

جنگجو (2011)

جوئل ادگرتون و تام هاردی برادرانی را به تصویر می‌کشند که کینه‌های طولانی مدتشان زمانی آشکار می‌شود که خودشان را در یک مسابقات هنرهای رزمی ترکیبی با هم رقابت می‌کنند. ادگرتون نقش معلم دبیرستان برندان ریوردان را بازی می‌کند که برای پرداخت هزینه‌های پزشکی خانواده‌اش وارد مسابقات می‌شود، در حالی که هاردی نقش تامی ریوردان، تفنگدار دریایی را بازی می‌کند که نمی‌تواند خود را مجبور به توقف مبارزه کند. در رویارویی قریب‌الوقوع برادران، پدرشان، الکلی در حال بهبودی که توسط نیک نولتی به تصویر کشیده می‌شود، که رفتار کودکی‌اش با پسرانش منجر به اختلاف بین آن‌ها شده است، چشمگیر است. یک درام پرتنش و دلخراش که شامل سکانس‌های مبارزاتی چشمگیر و ضربان‌های احساسی به همان اندازه سخت‌گیرانه است، نولته را برای اجرایش نامزدی اسکار کرد.

میشا و گرگ ها (2021)

حرکت کن، تایگر کینگ، نتفلیکس یک مستند وحشی دیگر دارد که باید آن را ببینی تا باور کنی. این فیلم تحقیقات گسترده‌ای را روایت می‌کند که پس از انتشار خاطرات میشا دفونسکا در سال 1997 اتفاق افتاد. برای پدر و مادرش بهتر است که هیچ یک از پیچش‌ها و چرخش‌ها را ندانید که داستان زودتر از زمان نیاز دارد، بنابراین فقط بنشینید و بگذارید این داستان واقعی و غریب‌تر از داستانی باز شود. شما ناامید نخواهید شد

Hunt for the Wilderpeople (2016)

Taika Waititi’s Hunt for the Wilderpeople بر اساس رمان خوک وحشی و شاهی از بری کرامپ، سم نیل و جولیان دنیسون را در نقش یک پدرخوانده/فرزندخوانده نامحتمل بازی می‌کنند. ریکی (دنیسون) پس از فرزندخواندگی توسط خانواده فاکنر، تلاش می‌کند تا در خانواده جدیدش مستقر شود، اما حوادث غم انگیز پسر را به بیابان متراکم نیوزیلند می‌ترسانند. هک (نیل)، پدرخوانده ریکی، پسر را تعقیب می‌کند، اما در این روند دچار آسیب‌های ناتوان‌کننده‌ای می‌شود. این جفت با پیوند به گذشته و امید به آینده ای آزادتر، تصمیم می گیرند در کنار هم پنهان شوند. اما با وجود یک تعقیب و گریز ملی برای یافتن این مرد و پسر، اودیسه آنها واقعا چقدر می تواند ادامه داشته باشد؟ Hunt for the Wilderpeople از طریق شیمی روی پرده نیل و دنیسون زندگی می کند و نفس می کشد، همکاری بازیگری که تنها با فیلمنامه غنی و احساسی وایتیتی عمیق تر شد.

من به پایان دادن به چیزها فکر می کنم (2020)

نویسنده و کارگردان چارلی کافمن (آفتاب ابدی ذهن بی‌نقص و Synecdoche، نیویورک) در این فیلم اصلی نتفلیکس به طرز لذت‌بخشی عجیب و غریب است. این داستان که زمان و چشم‌انداز دارد، زنی جوان و بی‌نام را دنبال می‌کند که در یک سفر جاده‌ای به خانه والدین دوست پسر جدیدش در میان کولاک می‌رود. وقتی به آنجا می‌رسد، متوجه می‌شود که والدین (تونی کولت، دیوید تیولیس) بسیار عجیب و غریب هستند و به نظر می‌رسد خانه در نوعی واقعیت جایگزین سورئال وجود دارد که زمان و شخصیت با رها شدن تغییر می‌کنند. متناوباً عجیب و خنده‌دار، و دائماً تفکر برانگیز، I’m Thinking of Ending Things با نویسندگی قوی و بازی‌های برجسته از همه بازیگران درگیر قدرت می‌گیرد.

ویلی ونکا و کارخانه شکلات سازی (1971)

جین وایلدر در این اقتباس دوست داشتنی از چارلی و کارخانه شکلات‌سازی اثر رولد دال بهترین حالت خود را داشت که ماجراجویی پسر جوانی را در سرزمین عجایب مملو از آب نبات دنبال می‌کند که فرصت بازدید از شکلات‌ساز عجیب و غریب و منزوی ویلی ونکا (وایلدر) را به دست می‌آورد. فیلم مل استوارت کارگردان بی‌نهایت نقل قول و مملو از لحظات نمادین – و گاه وحشتناک – یک داستان فانتزی احمقانه و روان‌گردان است که بیش از 50 سال پس از اولین نمایشش همچنان پابرجاست.

من خیلی اهمیت می دهم (2020)

روزاموند پایک یک کلاهبردار شیطانی را به تصویر می کشد که به عنوان قیم قانونی افراد مسن ظاهر می شود تا دارایی های آنها را در این تریلر تاریک و طنز تصرف کند. کلاهبرداری بسیار سودآور او وقتی مشخص می‌شود که آخرین قربانی او مادر یک رئیس قدرتمند اوباش است، چرخش خطرناکی پیدا می‌کند که منجر به نبرد مرگبار اراده‌ها بین شخصیت پایک و یک پادشاه جنایتکار بی‌رحم با بازی پیتر دینکلیج می‌شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا