آموزشی

وب سایت های قابل توجه برای دانلود کتاب های PDF

Internet Archive Books

بهترین برای طیف وسیعی از کتاب های درسی رایگان و سایر ادبیات.

The Internet Archive Books شاید بزرگترین مجموعه کتاب های درسی رایگان آنلاین باشد. همچنین شامل تعداد زیادی وب سایت اینترنتی (588 میلیارد صفحه وب)، 14 میلیون ضبط صوتی و 6 میلیون ویدیو است.

آرشیو اینترنت بر این ایده کار می کند که همه در سراسر جهان به یک کتابخانه عمومی خوب دسترسی ندارند، از این رو، برای دسترسی در سراسر جهان، کتاب ها و کتاب های درسی باید به صورت دیجیتالی در دسترس باشند.

برخی از کتاب ها را می توان به صورت رایگان از وب سایت دانلود کرد، در حالی که برخی دیگر را می توان برای مدت زمان محدودی امانت گرفت.

ویژگی ها: گسترده ترین طیف کتاب، فیلم و فایل های صوتی نیز برای اهداف آموزشی در دسترس است.

Manybook.net

یک کتابخانه ی درسی است که به 46 زبان زنده دنیا کتاب ارائه می دهد. هدف جامع این سایت ارائه کتاب های درسی رایگان به سراسر دنیا است.

کتاب های کلاسیک زیادی برای بررسی و مطالعه وجود دارد زیرا بسیاری از کتاب ها از وب سایت گوتنبرگ گرفته شده است. بیش از 29000 کتاب برای خواندن مناسب برای انواع دستگاه ها وجود دارد.

بسیاری از کتاب‌های پی‌دی‌اف رایگان موجود در اینجا از وب‌سایت پروژه گوتنبرگ گرفته شده‌اند و از این رو، کتاب‌های

این کاملا رایگان است و دسترسی آزاد را برای همه فراهم می کند. کاربر باید به سادگی روی دکمه دانلود در کنار کاتالوگ کتاب های PDF کلیک کند و دانلود در دستگاه او ذخیره می شود.

ویژگی‌ها: کتاب‌های موجود در طیف وسیعی از زبان‌ها، دسترسی رایگان و آزاد برای همه. کاربر می تواند برای انتخاب تصاویر گرافیکی جذاب جلد کتاب را مرور کند.

Open Library

بهترین برای داشتن تجربه جستجوی بهتر برای کاتالوگ کتابهای آرشیو اینترنتی.

Open Library یک فهرست جهانی برای کتاب‌های PDF رایگان است. هدف آن ایجاد یک صفحه وب برای هر کتابی است که تا به حال منتشر شده است و کتابخانه باز نامیده می شود زیرا تمام محتویات آن را برای همگان رایگان و آزاد است.

این وب سایت در واقع ابتکاری از Internet Archive Books است که در آن می توان کتاب هایی را که لینک آنها در وب سایت Open Library ارائه شده است پیدا کرد. هر فردی با حساب کتابخانه باز می تواند در ساخت فهرست کتاب های درسی رایگان مشارکت داشته باشد.

ویژگی ها: دسترسی آزاد و توسعه کتابخانه، طیف گسترده ای از کتاب ها برای انتخاب.

Freeditorial

بهترین برای دانلود کتاب های درسی PDF رایگان بدون نیاز قبلی برای ثبت نام به عنوان کاربر.

Freeditorial کتاب های PDF رایگان را برای دانلود از سراسر جهان ارائه می دهد. این یک کتابخانه باز و همچنین یک انتشارات است که خوانندگان و نویسندگان را از سراسر جهان گرد هم می آورد.

هدف اصلی آن ترویج ادبیات است و اجازه نمی دهد قیمت مانع باشد. Freeditorial، جدا از ارائه کتاب های PDF رایگان، به انتشار کتاب های نویسندگان فعلی که حقوق آنها توسط Freeditorial به دست آمده است نیز کمک می کند. این وب سایت به زبان های انگلیسی و اسپانیایی موجود است.

ویژگی ها: دسترسی آزاد و آزاد برای همه، هر کسی می تواند کتابی را بارگذاری کند که پس از آن برای همه قابل دسترسی خواهد بود.

PDFBooksWorld

بهترین گزینه برای کتاب‌هایی با نسخه‌های مجزا که بر اساس دستگاه‌هایی با اندازه‌های مختلف صفحه نمایش بهینه شده‌اند. PDFBooks World یک کتابخانه آنلاین از کتاب های درسی رایگان آنلاین است. هدف آن آوردن نویسندگان افسانه ای گذشته است که در دوره پیش از دیجیتالی شدن وجود داشته اند به اتاق مطالعه مدرن.

با این حال، برای دانلود کتاب های PDF رایگان به ثبت نام در عضویت نیاز دارد.

ویژگی ها: محتوای رایگان کتاب های درسی PDF، ثبت نام قبلی برای دانلود آنلاین کتاب های درسی رایگان الزامی است.

Saylor.org

بهترین برای دوره های آنلاین باز برای کسانی که می خواهند دیجیتالی یاد بگیرند. Saylor.org یک پلت فرم آنلاین است که دوره های گواهی را به صورت رایگان ارائه می دهد.

ویژگی ها: دوره های گواهینامه رایگان، یادگیری گاه به گاه، مهلت های دوره انعطاف پذیر

Open Culture

بهترین برای محتوای رسانه های فرهنگی و آموزشی.

Open Culture به طور قابل توجهی یکی از بهترین و بزرگترین بسترهای آنلاین برای آموزش الکترونیکی است. این وب سایت در سال 2006 تأسیس شد و دارای اطلاعات و منابعی است که هر پایگاه دانش ممکن را پوشش می دهد.

ویژگی ها: کتاب های درسی رایگان آنلاین، دوره های رایگان با گواهی پایان کار، منابع یادگیری زبان، کتاب های صوتی.

ScholarWorks

بهترین روش برای طیف وسیعی از روش های جستجو برای یافتن آسان کتاب های درسی دانشگاهی رایگان.

ScholarWorks مجموعه ای از آثار محققان دانشگاه ایالتی گراند ولی (GVSU) دارد و توسط خود GVSU نگهداری می شود. کاربران می توانند کتاب های درسی کالج را در قالب عنوان، نویسنده، نقل قول، کلمات کلیدی و غیره جستجو کنند.

تمام کتاب های درسی PDF فقط برای دانشجویان کالج است.

ویژگی ها: طیف وسیعی از کتاب های درسی کالج رایگان، دسترسی آزاد برای همه.

PDF Search Engine

یک موتور جستجوی قوی PDF امکان دسترسی به کتاب های درسی رایگان زیادی را می دهد. فقط کافی است اسم کتاب را به صورت آنلاین جستجوکنید. از این رو این وب سایت بهترین وب سایت ارائه کتب درسی در قالب های مختلف است.

استفاده از این سایت بسیار ساده و آسان و رابط کاربری آن مانند گوگل و غیره است. این وب سایت سریع ترین و بهترین منبع کتابهای PDF است.

ویژگی ها: طیف گسترده ای از منابع PDF کتاب درسی رایگان، رابط کاربر پسند، دسترسی آزاد به همه.

Free Kids Books

بهترین کتاب های درسی PDF رایگان برای دانش آموزان K-12.

Free Kids Books یک مخزن منبع یادگیری آنلاین برای کودکان K-12، پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه است.

ویژگی ها: کتاب های درسی رایگان قابل دانلود در قالب PDF کاربر پسند، منابع برای دانش آموزان، والدین، و همچنین معلمان.

نتیجه

با مجموعه ای مناسب از نکات و دانش در مورد مکان جستجوی کتاب های PDF رایگان، پلتفرم های یادگیری آنلاین واقعاً می توانند همراه با ذهن خواننده پیشرفت کنند.

این پلتفرم‌های آموزش الکترونیکی طیف گسترده‌ای از منابع خواندن و یادگیری را ارائه می‌کنند، اما اکثر کاربران از آنها بی‌اطلاع هستند. از این رو، آنها بیشتر به جستجوی ساده نام کتاب‌های PDF روی می‌آورند و چیزی پیدا نمی کنند.

این وب‌سایت‌ها قانونی هستند و کتاب‌های درسی رایگان به‌دقت دسته‌بندی کرده اند تا کاربر بتواند تجربه جستجوی پیشرفته‌تری داشته باشد.

آنها به کاربران از همه گروه های سنی و انواع علاقه پاسخ می دهند. از کتاب‌های پیش‌دبستانی موجود در Free Kids Books تا مقالات علمی در ScholarWorks.

کتابهایی برای سوادآموزان و یادگیرندگان مشتاق وجود دارد. Internet Archive Books بزرگترین مجموعه آثار فرهنگی را ارائه می دهند و saylor.org دوره های گواهی رایگان را ارائه می دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا