متفرقه

ترفندهای خرید ساعت: 4 نکته موقع خرید ساعت هوشمند و بند

در این مطلب بیش از 4 نکته کاربردی که قبل یا موقع خرید بند های هوشمند یا همان ساعت های مچی هوشمند باید دقت کنید را آموزش می دهیم. خرید خوبی داشته باشید.

1- دستبند یا بند؟

دافی می‌گوید: «دستبند ساعت یک انتخاب فزاینده برای زنان است. هاناوی توصیه می‌کند: «یک دستبند دو فلزی از جنس استیل و طلا به شما امکان می‌دهد ظاهری تمام فلزی و بدون هزینه تمام طلا داشته باشید. از نظر استایل، دستبندهای اساسی‌تر و به سبک ورزشی ارائه شده توسط شرکت‌هایی مانند Omega و Tag Heuer یا ظرافت زنانه و جاودانه سبک مش بافته شده Piage’s Limelight Gala وجود دارد.

یک جایگزین سبک تر، بند چرمی، لاستیکی یا حتی پارچه ای است (مانند بند محبوب ناتو که اغلب راه راه دارد). برای حداکثر تطبیق پذیری، برندهای ساعت بیشتر از همیشه بند ساعت قابل تعویضی را نیز ارائه می دهند که می تواند به راحتی توسط کاربر تعویض شود، نه اینکه مجبور باشد برای انجام آن توسط یک حرفه ای به فروشگاه مراجعه کند. Cartier، Tudor و Zenith تنها تعدادی از برندهایی هستند که ساعت‌هایی را ارائه می‌کنند که با انتخاب‌های مختلف بند به صورت استاندارد عرضه می‌شوند.

2- چه چیزی به مچ دست شما می آید؟

ساعت‌ها در اشکال و اندازه‌های مختلف، از صفحه‌های مینیاتوری زیر 20 میلی‌متری گرفته تا 40 میلی‌متری پلاس بسیار متنوع هستند. اندازه مچ دست خود را اندازه بگیرید تا تصور کنید چه چیزی برای شما خوب به نظر می رسد. هیچ فایده ای ندارد که عاشق یک ساعت غول پیکر اگر شما را باتلاق کند. به همین ترتیب ممکن است شما یک ظاهر بزرگ را به یک ظاهر شیک ترجیح دهید. در اینجا، سبک هنری مدرن 07-01 از ریچارد میل با سیلوئت 46×31 میلی‌متری بی‌نظیر خود با پالت خاموش و نسبت‌های جواهر مانند 27 میلی‌متری Gem Dior که ترکیبی از ساعت و جواهر است، در تضاد است. تنها راه برای اطمینان از این موضوع این است که بسیاری از سبک ها و اندازه های مختلف را در فروشگاه امتحان کنید تا ببینید چه چیزی برای شما خوب به نظر می رسد. ممکن است تعجب کنید.

3- دنیای پیچیده عوارض

عارضه یک اصطلاح فراگیر برای آن دسته و عقربه های اضافی مرموز است که در بسیاری از ساعت های مکانیکی یافت می شود. در عصر گوشی‌های هوشمند، این شاهکارهای فنی، چیزی است که افراد حرفه‌ای ساعت را به هیجان می‌آورد، و مهندسی پیچیده آنها طبیعتاً بر قیمت تأثیر می‌گذارد. آنها از پنجره ای که تاریخ را نشان می دهد، شاید ساده ترین عارضه، تا تقویم دائمی را نشان می دهد، که تاریخ، روز، ماه و سال را با دقت به شما می گوید – از جمله سال های کبیسه – تا سال 2100.

ممکن است برای شما مفید باشد که یک کرونوگراف، که عملکرد توقف ساعت را ارائه می دهد، یا یک GMT که به شما امکان می دهد دو منطقه زمانی مختلف را ردیابی کنید. Octo Finissimo اسپرت اما شیک بولگاری در بالا هر دو را انجام می دهد. اگر زندگی شما صرف گشت و گذار در جهان (در زندگی واقعی یا زوم) شده است، ساعت جهانی مانند ساعت جهانی پاتک فیلیپ در زیر، ساعت را در چندین منطقه زمانی در یک نگاه به شما می گوید.

گاهی اوقات کمتر در مورد عملی بودن و بیشتر در مورد عاشقانه است. یک ساعت فاز ماه نشان دهنده گذر ماه است – در عصر مدرن ضروری نیست، اما زیبا و همچنان بسیار محبوب است، همانطور که در فاز محبوب Égérie Moon Vacheron Constantin دیده می شود. همانطور که برای Van Cleef & Arpels، آن را در آنچه که آن را پیچیدگی های شاعرانه می نامد، تخصص دارد، ساعت هایی که مهندسی را با لمسی از غزل ترکیب می کنند، مانند Lady Arpels Heures Florales جدید، که ساعت ها را از طریق باز شدن شکوفه های مکانیکی خود نشان می دهد.

4-خرید از روی علاقه؟ یا پتانسیل سرمایه گذاری؟

ساعت‌سازان درجه یک با صدها سال سابقه و شبکه توزیع کاملاً کنترل‌شده، مانند Rolex، Patek Philippe و Audemars Piguet، ساعت‌هایی می‌سازند که در صورت مراقبت خوب، می‌توانند ارزش خود را حفظ کنند. یا حتی بهتر، افزایش دهند. هانوی می‌گوید بر خلاف خودرویی که 40 درصد از ارزش خود را هنگام خروج از زمین از دست می‌دهد، “یک ساعت خوب می‌تواند در طول زمان ارزش خود را حفظ کند یا حتی افزایش یابد.” چه در حال خرید یک قطعه برای کلکسیون آینده هستید یا خیر، مطمئن شوید که آن را از یک خرده فروش مورد اعتماد خریداری کرده اید تا مطمئن شوید که آنچه را که برای آن پرداخت می کنید ارزش دارید. جعبه، اوراق و رسید را نگه دارید. اگر بخواهید آن را در یک روز معامله کنید، از دست دادن آنها به طور قابل توجهی ارزش فروش مجدد ساعت را کاهش می دهد.

5 نکته تکمیلی موقع خرید ساعت

1-اندازه ساعت باید متناسب با دست شما باشد.

2- اگر می خواهید ساعتی گران بخرید از آن دسته ساعت هایی بخرید که با گذشت زمان به ارزش آن ها افزوده می شود.

3- قیمت ساعت انتخابی خود را در وب سایت های مختلف چک کنید.

4- ساعتی انتخاب کنید که مناسب مچ دست شما باشد.

5- از فروشگاه های معتبر های خریداری کنید تا از اصل بودن ساعت ها اطمینان حاصل کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا