آموزشی

دیدگاه ‌های مربوط به بازه ‌های زمانی یادگیری زبان

همانقدر که Paz Vega به زبان اسپانیایی افسانه به نظر می رسد، کمی بیشتر از گوش دادن به یک نوار، یادگیری دستورات سگ و تسلیم شدن به یک رمان عاشقانه نوپا برای مسلط شدن به زبان دیگر نیاز دارد. آیا همه ما آرزو نمی کنیم که این کار به همین راحتی باشد! یادگیری حرف ربط در انگلیسی را شروع کنید.

پس چقدر طول می کشد تا یک زبان یاد بگیریم؟ بسته به اینکه از چه کسی می‌پرسید، مسلط شدن مشروع می‌تواند زمان‌های کاملاً متفاوتی را ببرد، و در نهایت این فرد که آن را یاد می‌گیرد تصمیم می‌گیرد که چقدر طول بکشد. برخی از چند زبانه‌های امیدوار بدون اینکه قبلاً در کلاس زبان شرکت کرده باشند، مستقیماً به داخل می‌پرند و در خود غوطه‌ور می‌شوند، در حالی که برخی دیگر قبل از اینکه کاملاً متعهد شوند، سال‌ها انگشتان پا را در آن فرو می‌برند. هیچ راه اشتباهی برای یادگیری زبان وجود ندارد، به جز اینکه 100% دنبال آن نروید! آموزش زبان انگلیسی را خودآموزهم می توانید بیاموزید.

آنچه کارشناسان می گویند

از یک متخصص بپرسید که چقدر طول می کشد تا یک زبان را یاد بگیرید، و آنها احتمالاً به شما تنوعی از mucho tiempo / viele Zeit / Много времени / beaucoup de temps / molto tempo / 多くの時間 … با نام مستعار A LOT OF TIME را به شما می دهند. متأسفانه هیچ میانبری برای تسلط وجود ندارد! تنها راه واقعی برای تسریع روند این است که تا حد امکان غوطه ور شوید و خودتان را وقف کنید. به بیان ساده، هرچه کمتر خود را با زبان احاطه کنید، این روند طولانی‌تر خواهد بود. بنابراین، اگر واقعاً مهارت های زبانی قاتل می خواهید، شلوار ماجراجویی خود را بپوشید و بیرون بروید!

آنچه ما در GoAbroad فکر می کنیم

اکثر زبان‌ها از این منظر به این موضوع می‌پردازند: «اگر به اندازه کافی فلش کارت مطالعه کنم و به اندازه کافی Netflix auf deutsch تماشا کنم، در نهایت به آن خواهم رسید!» اشتباه! ما در GoAbroad تشخیص می دهیم که اگر می خواهید واقعاً به زبان دیگری صحبت کنید، باید واقعاً تلاش کنید. ما دوست داریم این فرآیند را به عنوان پنج مرحله قطعی برای یادگیری زبان در نظر بگیریم، و متأسفانه، شما نمی توانید فقط برای چند ماه مطالعه کنید و راه خود را برای تسلط کامل طی کنید. اگر به همین راحتی بود همه دو زبانه بودند!

4 آموزشگاه زبان پیشنهادی برای کمک به شما در تسریع روند

مدت زمانی که برای یادگیری یک زبان طول می کشد واقعاً به نوع مدرسه ای که در آن درس می خوانید بستگی دارد، بنابراین هر یک از این انتخاب های برتر را بررسی کنید تا این روند سریعتر انجام شود!

1. ماکسیمو نیول – آمریکای لاتین

Maximo Nivel که پیشرو در دنیای اسپانیاست، از سال 2003 طیف گسترده ای از برنامه های زبان را در کاستاریکا، گواتمالا و پرو ارائه کرده است. با تمرکز بر زبان اسپانیایی، این ارائه دهنده شامل کارآموزی، گواهینامه های TEFL، ماجراجویی و سفرهای فرهنگی است. و برنامه های زبان و فرهنگ بومی اسپانیایی. امروز در دنیای اسپانیایی زبان در آمریکای لاتین غرق شوید!

2. زبان های خارج از کشور – آمریکای شمالی، اروپا، آفریقا

زبان های خارج از کشور که اساساً یک نیروگاه در زمینه یادگیری زبان است، برنامه هایی را در سراسر جهان برای تعداد زیادی زبان مختلف ارائه می دهد. کلید تسلط خارج از کلاس درس استاندارد است، که دقیقاً همان کاری است که این ارائه دهنده با فرصت های داوطلبانه خود انجام می دهد، ویژگی هایی مانند کلاس های زبان تجاری، بسته های چند مقصد برای یادگیری زبان در چندین کشور و حتی گواهینامه های TEFL/TESOL. .

3. مرکز مطالعات خارج از کشور – آسیا

آیا می خواهید زبانی یاد بگیرید اما بودجه نامحدودی برای تامین مالی آن ندارید؟ مشکلی نیست … برنامه های کم هزینه CSA را بررسی کنید! CSA بر ارائه فرصت های تحصیلی بودجه در خارج از کشور برای دبیرستان ها، دانش آموزان کالج و بزرگسالان به طور یکسان از سراسر جهان متمرکز است. تحصیل در خارج از کشور برای یک ترم، سه ماهه، سال، تابستان، ماه، یا حتی فقط یک هفته با CSA، و با گزینه هایی در تایپه، هسینچو، پکن، هنگ کنگ، شانگهای، و نانجینگ، این یک برنامه عالی برای انتخاب یکی از بسیاری از گویش های چینی!

4. دانشگاه آمریکایی بیروت – خاورمیانه

به دنبال مطالعه یک زبان انتقادی به روشی ایمن، هیجان انگیز و مقرون به صرفه هستید؟ برای مطالعه زبان عربی با زبان های خارج از کشور به خارج از کشور بروید! با برنامه‌های زبان عربی در دبی، ابوظبی، رباط یا عمان و فرصت‌های بسیار برای داوطلب شدن، سفر و غرق شدن در فرهنگ محلی، این ارائه‌دهنده یک انتخاب برتر است!

منابع بیشتر برای کمک به یادگیری زبان

گاهی اوقات انتخاب مسیری برای تحصیل زبان در خارج از کشور با همه گزینه‌های موجود بسیار دشوار است، بنابراین اجازه دهید به شما کمک کنیم آن را محدود کنید! حتماً بررسی های برنامه را بخوانید، با فارغ التحصیلان صحبت کنید و از مشاوران تحصیل در خارج از کشور مدرسه خود استفاده کنید تا برنامه ای را انتخاب کنید که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد.

بنابراین، به طور متوسط چقدر طول می کشد تا یک زبان را یاد بگیرید؟

پاسخ کوتاه: تا زمانی که تلاش نکنید، هرگز متوجه نخواهید شد! سرعت تسلط برای هر کسی متفاوت است، اما یک چیز مسلم است: شما نمی توانید بدون زمان، فداکاری، صبر و مهمترین چیز … بردن آن به خارج از کشور به آنجا برسید!

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا