آموزشی

راه اندازی تجارت لوازم آرایشی در دبی

مزایای داشتن کسب و کار خود

کنترل اوضاع در دستان شماست و شما خودتان درباره همه چیز تصمیم گیری می کنید.

فرصت ساخت و ساز ایده های خود را دارید

با دادن شغل به دیگران کمک می کنید

سبک زندگی شما تغییر می کند و می توانید سبک زندگی منعطف تری داشته باشید.

اگر سخت تلاش کنید شاید بتوانید تغییرات بزرگی را ایجاد کنید.

دبی یک مرکز چندفرهنگی است که هر ساله شاهد ورود جمعیت زیادی از هندوستان است. دولت امارات به انجام اصلاحات جدید برای توانمندسازی و تشویق سرمایه گذاران تجاری هندی برای راه اندازی تجارت آرایشی در دبی ادامه می دهد.

برای راه اندازی تجارت در دبی، تجارت لوازم آرایش را پیشنهاد می کنیم زیرا اهم مراحل آن آسان و بدون درد سر است و هم اینکه تجارتی سودآور و پولساز است. حتی می توانید بهترین سایت خرید ادکلن و لوازم آرایشی را هم راه بیاندازید.

تجارت لوازم آرایشی و بهداشتی در امارات چیست؟

تجارت لوازم آرایشی یک صنعت پررونق در امارات است. دبی یک مقصد توریستی محبوب است و مردم از سراسر جهان محصولات آرایشی مورد نظر را در اینجا پیدا می کنند. علاوه بر این، تنوع محصولات در امارات متحده عربی در مقایسه با سایر مراکز آرایشی بی نظیر است.

برای راه اندازی کسب و کار لوازم آرایشی در دبی باید برای مجوز تجارت لوازم آرایشی و بهداشتی اقدام کنید. علاوه بر این، سرمایه گذاران از تجارت رایگان در دبی و سایر امارات با تشکیل شرکت در منطقه اصلی لذت می برند. این یک سرمایه گذاری تجاری پرسود است که می تواند توسط مشتاقان تجارت هندی و سایر مهاجران مورد بررسی قرار گیرد.

مراحل راه اندازی کسب و کار لوازم آرایشی در دبی چیست؟

پیروی از تمام قوانین و مقرراتی که توسط دولت امارات متحده عربی ایجاد شده است برای لذت بردن از عملکرد تجاری بدون ریسک ضروری است. علاوه بر این، شما باید با پروتکل های نحوه واردات و فروش عطر و لوازم آرایشی(بهترین سایت خرید ادکلن)، دستورالعمل های تجارت و غیره به خوبی آشنا باشید.

برای راه اندازی کسب و کار لوازم آرایشی در دبی باید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • فعالیت های تجاری را فهرست کنید
  • ثبت نام تاییدیه
  • مکان کسب و کار ترجیحی را انتخاب کنید
  • ثبت نام محصولات
  • برای مجوز تجارت لوازم آرایشی و بهداشتی اقدام کنید
  • ویزا را مدیریت کنید و حساب بانکی باز کنید

در اینجا همه این مراحل را به تفصیل مورد بحث قرار می دهیم:

1. فهرست فعالیت های تجاری

شما باید تمام فعالیت های تجاری مورد نیاز برای راه اندازی یک تجارت آرایشی در دبی را فهرست کنید. اطمینان حاصل کنید که تمام فعالیت های تجاری را که پس از تاسیس شرکت خود انجام خواهید داد، پوشش می دهید.

علاوه بر این، می‌توانید برای تأییدیه‌های خارجی برای اصلاح فهرست فعالیت‌های موجود خود نیز درخواست دهید. برای این کار، تنها کاری که باید انجام دهید این است که با کارشناسان تجاری در شورا هند تماس بگیرید. ما با مراقبت از فرم‌های درخواست، اسناد و غیره به شما کمک می‌کنیم تا درخواست‌های تأیید خارجی را مطرح کنید.

2. نام تایید ثبت نام

ثبت نام یک مرحله اولیه و اجباری برای افتتاح یک تجارت آرایشی در دبی است. هدف از محافظت از برند است و در عین حال به شما کمک می کند تا هویت برند خود را ایجاد کنید. اطمینان حاصل کنید که تمام دستورالعمل‌های کنوانسیون نام‌گذاری را برای همسو کردن پروتکل‌های دولت دنبال می‌کنید.

هرگز از عبارات تحقیر آمیز یا کلماتی که به باورهای عاطفی یا مذهبی فرد آسیب می زند استفاده نکنید. علاوه بر این، به یاد داشته باشید که فرآیند ثبت علامت تجاری شامل هزینه اضافی در مورد نام تجاری خارجی است.

3. محل کسب و کار ترجیحی را انتخاب کنید

کجا می خواهید یک تجارت لوازم آرایشی در دبی راه اندازی کنید؟ شما گزینه های انعطاف پذیری از جمله منطقه سرزمین اصلی و هر یک از مناطق آزاد دارید. فعالیت های تجاری و بودجه شما به شما کمک می کند تا مکان ایده آل کسب و کار را انتخاب کنید.

می توانید شرکت لوازم آرایشی خود را در سرزمین اصلی و منطقه آزاد راه اندازی کنید. مطمئن شوید که بهترین مکان تجاری را مطابق با نیاز خود انتخاب کنید.

4. محصول را ثبت کنید

سرمایه گذاران هندی و سایر مهاجران باید قبل از شروع فعالیت های بازاریابی محصولات آرایشی و بهداشتی خود را ثبت کنند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به پورتال ثبت محصولات شهرداری دبی مراجعه کرده و مراحل ثبت نام را به پایان برسانید.

مشاوران تجاری در شورا هند به شما در ثبت نام محصولات آرایشی در دبی در پورتال شهرداری و موارد دیگر کمک می کنند. بهترین بخش این است که همه این خدمات مقرون به صرفه و از پایین ترین خدمات در صنعت هستند.

5. برای مجوز تجارت لوازم آرایشی و بهداشتی اقدام کنید

پس از انجام تمام مراحل ذکر شده در بالا، می توانید برای مجوز تجارت لوازم آرایشی درخواست دهید. علاوه بر این، متقاضیان کسب و کار هندی در صورت افتتاح یک شرکت در سرزمین اصلی می توانند برای تایید مجوز به DED مراجعه کنند.

برای ایجاد منطقه آزاد/دریایی، می توانید با حوزه قضایی مربوطه تماس بگیرید. علاوه بر این، اطمینان حاصل کنید که تمام اسناد اجباری را ارسال کرده و پرداخت های معوقه را در مهلت مقرر تسویه می کنید.

6. ویزاها را مدیریت کنید و یک حساب بانکی باز کنید

مدیریت ویزا در امارات بدون دردسر و ساده است. با پیروی از مراحل راه اندازی کسب و کار می توانید برای خود و اعضای خانواده خود برای ویزا اقدام کنید. اگر تمام مدارک و درخواست‌هایی که ارسال کرده‌اید مرتب باشند، مجوز ویزا را دریافت خواهید کرد.

یک حساب بانکی شرکتی نقشی اساسی در مدیریت تراکنش های پولی شرکت شما ایفا می کند. همیشه یک حساب بانکی در یک بانک معتبر باز کنید که تسهیلات بانکی درجه یک و مزایای بلند مدت ارائه می دهد.

هزینه راه اندازی کسب و کار لوازم آرایشی در دبی چقدر است؟

هزینه شرکت تجارت لوازم آرایشی شما در دبی به عوامل متعددی بستگی دارد. شما می توانید در هر جایی حدود 28000 درهم به عنوان هزینه راه اندازی کسب و کار لوازم آرایشی خود انتظار داشته باشید. مهاجران و سرمایه گذاران هندی باید هزینه های یکباره و مکرر را به عنوان بخشی از هزینه های تاسیس بپردازند.

کارشناسان تشکیل شرکت شورا هند اطمینان می دهند که شما حتی یک پنی اضافی برای راه اندازی شرکت خود پرداخت نمی کنید. رویه‌های شفاف ما به شما کمک می‌کند در هزینه و زمان کمی صرفه‌جویی کنید که می‌توان از آن در فعالیت‌های دیگر استفاده کرد.

مزایای تاسیس یک شرکت بازرگانی لوازم آرایشی و بهداشتی در امارات

طیف گسترده ای از محصولات: وقتی شما تجارت لوازم آرایش در دبی راه می اندازید مجوز خرید و فروش ظیف گسترده ای محصولات را دارید. محصولات آرایشی متنوع شامل کرم، لوسیون، عطر، دئودورانت، محصولات پوست، ژل و بسیاری موارد دیگر است.

نرخ مالیات پایین: یکی از بهترین وجه های تجارت در امارات مالیات پایین است. هنگامی که به کسب و کار لوازم آرایش در دبی می پردازید نیازی نیست دیگر مالیات شرکتی بپردازید، و نرخ مالیات بر ارزش افزوده نیز بسیار اسمی 5٪ است ( مالیات بر ارزش افزوده فقط زمانی اعمال می شود که محصولات در امارات فروخته شوند، محصولاتی که در خارج از امارات فروخته می شوند 0٪ مالیات بر ارزش افزوده دارند).

گزینه های مکان منعطف: می توانید به راحتی فضای اداری را در دبی اجاره کنید و عملیات تجاری خود را شروع کنید. علاوه بر این، جابجایی بدون دردسر است و هزینه زیادی ندارد.

در پایان نکته ای را توضیح می دهیم که تا حدودی مرتبط به مواردی است که گفتیم. لوازم آرایشی یکی از است. با توجه به اینکه نوزاد را بسیار میبوسند لوازم آرایشی مانند رژ، کرم پودر و .. علت جوش صورت نوزاد هستند.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا