آموزشی

پنج نکته مهم که باید هنگام خرید لپ تاپ جدید به خاطر بسپارید

اگر می خواهید یک لپ تاپ جدید بخرید، پس باید تمام ویژگی ها و مشخصات آن از پردازنده گرفته تا رم را در نظر بگیرید. این نکات به شما کمک می کند تا انتخاب بهتری داشته باشید.

شیوع ویروس کرونا سناریوی اشتغال و تحصیل در کشور را تغییر داده است. از یک طرف، بسیاری از شرکت ها به کارمندان خود اجازه داده اند از خانه کار کنند، در حالی که از سوی دیگر، مدارس کلاس های آنلاین را برای کودکان از سر گرفته اند. از این رو یک لپ‌تاپ خوب به نیاز روز تبدیل شده است. بنابراین اگر شما هم برای کلاس های آنلاین یا کارهای رسمی نیاز به خرید یک لپ تاپ جدید دارید، باید به خیلی چیزها رسیدگی کنید. ما به شما می گوییم که هنگام خرید یک لپ تاپ جدید چه نکاتی را باید در نظر داشته باشید.

یک لپ تاپ در محدوده 50000 روپیه انتخاب کنید

اگر هر لپ‌تاپ ویندوزی می‌خرید، باید در محدوده قیمت 50 هزار روپیه باشد. زیرا عاقلانه نیست که برای مقاصد مدرسه و دانشگاه بیش از 50 هزار روپیه برای یک لپ تاپ خرج کنید. در حال حاضر بسیاری از برندها مانند اچ پی، دل و ایسوس لپ تاپ های خوبی را در این رنج قیمت عرضه می کنند.

پردازنده باید مشخصات زیر را داشته باشد

لپ تاپ های Core i3 اینتل در حال حاضر در بازار حضور دارند. اما لپ تاپ با پردازنده Core i5 اینتل گزینه بهتری است. این عملکرد عالی می دهد، دفتر شما و سایر کارها را آسان تر می کند.

حافظه رم

لپ تاپ باید حداقل 8 گیگابایت رم داشته باشد. برای استفاده سنگین، رم 12 گیگابایتی یا رم 16 گیگابایتی توصیه می شود. لپ تاپ هایی با رم 8 گیگابایتی برای دانش آموزان عالی هستند. لپ‌تاپ‌های با رم 4 گیگابایتی کند کار می‌کنند. اینها ممکن است کار شما را مختل کند.

مراقب هارد دیسک هم باشید

هنگام خرید یک لپ تاپ جدید، به خاطر داشته باشید که هارد دیسک آن باید تا 512 گیگابایت باشد. دانش آموزان در حین شرکت در سخنرانی ها یا دانلود یادداشت ها به فضای زیادی نیاز دارند، بنابراین هنگام خرید لپ تاپ مراقب فضا باشید.

یک آنتی ویروس خوب بخر

هنگام خرید لپ تاپ، حتما یک نرم افزار آنتی ویروس قدرتمند بخرید. نرم افزار ضد ویروس لپ تاپ شما را در برابر هکرها محافظت می کند. مهم است که یک نرم افزار آنتی ویروس خوب روی یک لپ تاپ جدید نصب شده باشد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا