آموزشی

یادگیری هفت مهارت برای داشتن بدنی سالم

زمان آن فرا رسیده است که به این فکر کنید که چه مهارت ها و شیوه هایی را می توانید در زمینه ی سلامتی و تناسب اندام توسعه دهید تا مطمئن شوید که در آینده از بسیاری از مشکلات ایمن خواهید بود.

پیاده روی کارآمد

پیاده روی کلید دیگری برای تناسب اندام و سلامتی است. بله، تمرینات زیادی وجود دارند که انرژی بیشتری دارند، کالری سوزی و عضله سازی دارند. روش باهوش شدن

اما پیاده روی همیشه یک پایه خوب است و خواهد بود. وقتی از هر ورزش دیگری آسیب می بینید، پیاده روی همیشه راهی برای بهبودی خواهد بود. وقتی بزرگتر می شوید و تناسب اندام سخت می شود، پیاده روی به منبع خوبی برای فعالیت تبدیل می شود.

پیاده روی تاثیر کم دارد. بیشتر عضلات، گروه ها را حرکت می دهد. انجام این کار آسان است و یکی از تنها جاهایی است که انجام چندوظیفه ای کمتر از حد مطلوب نیست. پیاده روی به شما زمان و انرژی برای افکار خلاقانه می دهد و در عین حال به شما کمک می کند تا هر تناسب اندام روزانه دیگری را بهبود بخشید.

در واقع، به عنوان یک دونده ماراتن، هنوز هم برای گنجاندن چند پیاده روی طولانی در روال هفتگی خود وقت پیدا می کنم. من فکر می‌کنم پیاده‌روی برای تناسب اندام و سلامتی ضروری است و به راحتی می‌توان از آن به عنوان افزودنی به روال‌های موجود استفاده کرد.

جوری بخور که به خودت احترام میذاری

بیشتر مردم طوری غذا می خورند که انگار گرسنه هستند و ذائقه ای در ذهن دارند. تعداد کمی غذا می خورند که انگار به خود احترام می گذارند.

آیا آن شخصی که دومین وعده غذایی ترکیبی خود را در روز می خورد واقعا به بدن خود احترام می گذارد؟

آیا آن نوشابه چهارم واقعاً به ارزش خود کمک می کند؟

وقتی صحبت از تغذیه سالم به میان می‌آید، احترام ساده به خود بیشترین تأثیر را دارد.

اندازه بخش ها را بدون نیاز به اندازه گیری درک کنید

این یک کلید برای تغذیه سالم است. بسیاری از مردم نمی دانند که چقدر “خیلی زیاد” است. بنابراین، یا با زندگی از کرفس و آهک موجود در آب خود گرسنگی می‌کشند یا فکر می‌کنند مقادیر معقولی می‌خورند اما بسیار بیشتر از آنچه که فکر می‌کنند می‌خورند.

بخشی از این مشکلات ناشی از بزرگ شدن جهان است. صفحات قبلاً 8-9 اینچ بودند. آنها در حال حاضر به طور متوسط ​​12 اینچ هستند و در حال رشد هستند. بیرون رفتن برای غذا خوردن شما یک بار مقدار مناسب غذا را دریافت کردید. اکنون به شما یک روکش آبکاری شده با چنین بخش های سخاوتمندانه ای تحویل داده می شود که نمی توان آن را به تنهایی تمام کرد. روش لباس پوشیدن خانم ها

در اینجا اندازه وعده های مناسب شما آمده است. این اندازه ها نشان دهنده 1 وعده از هر مورد است. برخی از تعادل در ذهن شما باید ادامه یابد. اگر سیب شما خیلی بزرگ است، باید بدانید که 1 ½ وعده مصرف کرده اید و نه فقط یک وعده. شما باید این اندازه گیری های بخش را در مغز خود نگه دارید.

  • تکه ای پنیر. بزرگتر از انگشت اشاره شما نیست
  • اپل: بزرگتر از مشت بسته شما نیست
  • غلات خشک: بزرگتر از یک مشت بسته نیست
  • کنسرو هلو: بزرگتر از یک مشت نیست
  • شیر: بزرگتر از یک مشت نیست
  • سالاد: بزرگتر از دو مشت بسته در کنار هم نیست
  • پروتئین: گوشت، آجیل، گوشت خوک، مرغ” بزرگتر از یک دسته کارت بازی نیست
  • نان: بزرگتر از دست تو نیست
  • کره بادام زمینی: یک قاشق بزرگتر از انگشت شست شما نیست
  • رشته فرنگی، برنج، بلغور جو دوسر: بزرگتر از کف دست شما نیست

موارد فوق به شما ایده خوبی از اندازه واقعی وعده ها می دهد. احتمالاً «در هر سهم» کمی کمتر از آنچه فکر می‌کردید. وعده های مناسب بخورید، و دلیل کمی وجود دارد که نتوانید هیچ غذایی بخورید. تا زمانی که متوجه شده باشید که واقعا چقدر مصرف می کنید.

برای اینکه این فرآیند کمی آسان‌تر شود، می‌توانید از برخی از بشقاب‌های کنترل بخش که در زیر لینک شده‌اند استفاده کنید تا روند درست غذا خوردن را کمی آسان‌تر کنید.

به طور موثر آرام باشید

وقتی مهارت های این لیست را جذب کردید، کارهای زیادی انجام خواهید داد. برخی از مهارت ها آسان هستند. اما برخی از آنها بسیار دشوار است.

زمان برای استراحت، بهبودی و بهبودی ضروری است. برای بسیاری، این مهارت ممکن است به طرز شگفت انگیزی ساده به نظر برسد: فقط بنشینید و کمی (یا هیچ کاری) انجام ندهید. با این حال، برای شخصیت‌های «پرور» و «نوع A»، آرامش مؤثر ممکن است برای کسی که هرگز در آب روی کمر خود نبوده، به اندازه شنا کردن دشوار به نظر برسد.

استراحت با کیفیت به خوبی زمان کار با کیفیت است. زمانی که نیاز به استراحت دارید، یکی را استراحت کنید. هرگز اجازه ندهید کارتان آنقدر به شما آسیب برساند که مجبور شوید کار را متوقف کنید.

استرس را از بین ببرید

آنها استرس را قاتل خاموش می نامند زیرا به راحتی می توان از آسیب های روزانه که استرس به بدن شما وارد می کند غافل شد. تا زمانی که متوجه این آسیب های تجمعی شوید، ممکن است خیلی دیر شده باشد.

استرس مهمه اگر دائما در استرس هستید، باید یا راهی برای کاهش میزان استرس روزانه خود بیابید یا راه های بهتری برای مقابله با استرس خود بیابید. یا حتی بهتر، هر دو را انجام دهید.

وضعیت بدنی مناسب را حفظ کنید

بدن انسان یک سیستم ظریف است که می تواند به راحتی با تعادل ثابت و ناهموار تحت نیروهای گرانش از بین برود. ماهیچه ها جوش می خورند، ستون فقرات منقبض می شوند و تاندون ها پاره می شوند. حفظ وضعیت و تراز مناسب به شما این امکان را می دهد که خستگی کمتری را تجربه کنید و فشار بسیار کمتری به رباط ها و ماهیچه های خود وارد شود.

یادگیری وضعیت بدنی خوب اولین قدمی است که می توانید در جهت مثبت به سمت عادات وضعیتی بهتر برای کمک به ستون فقرات خود بردارید.

تغذیه را کاملاً درک کنید

بار دیگر، این مهارت یکی از کلیدهای واقعی سلامتی است.

فقط منطقی است. بالاخره شما همان چیزی هستید که می خورید. اگر با چیپس سیب زمینی، پیتزا و کولا زندگی می کنید، می توانید انتظار داشته باشید که بدنتان واکنش منفی نشان دهد. با این حال، اگر از برخی قوانین تغذیه پیروی کنید، به مراتب سالم‌تر خواهید بود و احتمالاً سال‌های بیشتری عمر خواهید کرد.

درک تغذیه به معنای درک همه چیزهایی است که به بدن شما وارد می‌شود و اینکه بدن شما چگونه این غذاها را پردازش می‌کند – درک اینکه رژیم غذایی برای کاهش وزن چگونه کار می‌کند، معنای سالم خوردن چیست. نحوه برنامه ریزی وعده های غذایی و درک کاهش چربی، کربوهیدرات ها، پروتئین ها، چربی ها، ویتامین ها، مواد معدنی، پروبیوتیک ها و اصول اولیه نحوه عملکرد سیستم ایمنی بدن.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا